pomocy nie wiem co się dzieje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zjackowski
    Classic
    • 2007
    • 12

    pomocy nie wiem co się dzieje

    Na prośbę Sigma_74, podaję kontakt do ośrodka "Na skarpie". Jest on usytuowany na przeciwko Agroturystyki i może dysponować kilkoma wolnymi miejscami dla osób które jeszcze się zdecydują.
    tel:668856330 oraz 0602692957.
    Zaznaczam,że standard jest tam niższy niż w Agroturystyce i Bogdance.
  • siwy5
    Drive
    • 2006
    • 43

    #2
    pomocy nie wiem co się dzieje

    Dziś wracając ze szwajcarji przez niemcy moja octa dała czadu.mianowicieokonałem dziś nią 1300km ale z wielkim trudem!zapaliłem autko rano i ruszyłem,przejechałem 300km i nagle wielki muł.spadek mocy ,zero wyprzedania.zjechałem na parking z autostrady i patrze pod maske bo myślałem że się coś rozpieło.zgasiłem autko i sprawdzam.nic nie znalazłem więc wsiadłem do autka i ruszam z normalną mocą.przejechałem 30km i znowu.tak chyba z 10 razy.musiałem wyłanczać zapłon i zapalać od nowa.troche mnie wk....wiło.macie długo szkodniki to wiecie pewnie co to za objawy.sorki jak cos takiego było.licze na pomoc forumowiców.
    Był Laurin&Klement AHF
    Xenon by Speedy.
    Pakiet Rs
    Motul 10w40
    Jest Passat B5Fl AVF 4Motion

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      siwy5, to jest not lauf czyli turbo ci przeładowało mogło sie tak stać z powodu włąsnie autostrady jak masz czas to podjedź 10 maja do krakowa i polecisz z nami na spota to zobaczymy co sie dzieje i sprawdzimy vagiem

      Komentarz

      • Arek
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 3143

        #4
        tzw.notlauf - tryb awaryjny wpisz w szukajce i powinienes znależc co i jak.
        najlepiej podłaczyć pod VAG-a to wyjdzie co boli
        -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

        Komentarz

        • koja86
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 3178

          #5
          siwy5, i znów PSJ daje znać o sobie kierowniczki na turbince lub mieszek ewentualnie N75 osobiście stawiam na mieszek ale życzę N75 bo to najtaniej wychodzi
          Takie zwykłe Ambiente

          Komentarz

          • siwy5
            Drive
            • 2006
            • 43

            #6
            a wyjdzie na vagu jak teraz wieczorem pojeździłem i nie chciało się na złość zawiesić?
            Był Laurin&Klement AHF
            Xenon by Speedy.
            Pakiet Rs
            Motul 10w40
            Jest Passat B5Fl AVF 4Motion

            Komentarz

            • djczas
              RS
              • 2005
              • 9612

              #7
              siwy5, wyjdzie ale najlepiej by było jakbyś z kimś pojechał a na autostradzie do katowic gwarantuje ci że sie pojawi wiec załatw sobie wolne na 10 i wio na spota z nami to znaczy ze mną i kolegami
              i pod drodze zrobimy diagnostyke

              Komentarz

              • koja86
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 3178

                #8
                siwy5, to od obrotów zależy przy większych powyżej 3000tys się ujawnia stawiam dalej na mieszek u mnie objawy były te same
                Takie zwykłe Ambiente

                Komentarz

                • siwy5
                  Drive
                  • 2006
                  • 43

                  #9
                  ten mieszek to gbzie szukać?tzn że się coś przetarło?
                  Był Laurin&Klement AHF
                  Xenon by Speedy.
                  Pakiet Rs
                  Motul 10w40
                  Jest Passat B5Fl AVF 4Motion

                  Komentarz

                  • djczas
                    RS
                    • 2005
                    • 9612

                    #10
                    siwy5, nie zrobiła sie dziura bo zginił to częsta przypadłość w 110 ale wtdey powinieneś mieć problemy z hamulcami

                    Komentarz

                    • endryu
                      RS
                      • 2006
                      • 3777
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      #11
                      przy turbinie, metalowa puszeczka z cięgnem, steruje łopatkami w turbinie, mieszek w środku tej puszeczki jak na zdjęciu http://www.allegro.pl/item190660312_...koda_audi.html
                      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                      =================================================

                      Komentarz

                      • koja86
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 3178

                        #12
                        Mieszek jest na turbince i ja na przykład nie miałem problemów z hamulcami gdyby był dziurawy to były by problemy ale jak dźwignia się zacina i nagle poući dostajesz wtedy absurdalnego ciśnienia i tryb awaryjny się uruchamia nie jest tak źle koszt jakieś 300 zł.
                        Takie zwykłe Ambiente

                        Komentarz

                        • Adrian
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 662
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BKD 2.0 TDI 140 KM

                          #13
                          siwy5, ewentualnie można doraźnie ją troszkę rozruszać ręcznie tylko że jednym to starcza na długo innym zaraz dzieje się znowu to samo.
                          PerfectService by DGW
                          Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
                          Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
                          Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

                          Komentarz

                          • siwy5
                            Drive
                            • 2006
                            • 43

                            #14
                            to cięgno mogło się zastac bo auto prawie miesiąc stało.jeździłem innym.ale przecież zapłon nie miałby nic z tym wspólnego.wył.i wł.
                            Był Laurin&Klement AHF
                            Xenon by Speedy.
                            Pakiet Rs
                            Motul 10w40
                            Jest Passat B5Fl AVF 4Motion

                            Komentarz

                            • Adrian
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 662
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BKD 2.0 TDI 140 KM

                              #15
                              siwy5, uruchomienie ponowne silnika powoduje wykasowanie trybu awaryjnego w który przechodzi po przeładowaniu, ten tryb jest po to żeby nic się nie stało z silnikiem.
                              PerfectService by DGW
                              Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
                              Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
                              Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

                              Komentarz

                              • djczas
                                RS
                                • 2005
                                • 9612

                                #16
                                siwy5, ma ponieważ not lauf jest błędem który wystepuje tylko do zgaszenia silnika potem sie kasuje sam i dlatego ciężko go zdiagnozować

                                Komentarz

                                • koja86
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 3178

                                  #17
                                  siwy5, to nie zapłon ten element jest na turbince i reaguje na prędkość obrotową i obciążenia możesz spróbować go rozruszać może pomoże
                                  Takie zwykłe Ambiente

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez djczas
                                    siwy5, ma ponieważ not lauf jest błędem który wystepuje tylko do zgaszenia silnika potem sie kasuje sam i dlatego ciężko go zdiagnozować

                                    bedac bardziej precyzyjnym: bład zostaje w pamieci kompa wiec mozna go zdiagnozowac/odczytac. Po ponownym odpaleniu auta mija tylko tryb awaryjny - blad w pamieci zostaje

                                    Komentarz

                                    • djczas
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 9612

                                      #19
                                      lec, nie zawsze bedac super precyzyjnym tak jest właśnie z trybem awaryjnym

                                      Komentarz

                                      Pracuję...